Öppet hus
Kom och träffa vår nya kundservice.
2025-01-14Kom och träffa vår nya kundservice.
2025-01-14Vi vill påminna er om att ni inte själva ska försöka skruva isär eller laga vattenlåset i köket. Vattenlåset är en viktig del av avloppssystemet, och felhantering kan leda till stopp, vattenläckor eller andra problem. Det är vårt ansvar som hyresvärd att ta hand om detta och vi finns här för att hjälpa er.
2025-01-09Att förstå ansvarsfördelningen i en hyresrätt är viktigt både för dig som hyresgäst och för oss på Glada Hudikhem. Genom att förstå vilka skyldigheter och rättigheter som vilar på respektive part kan vi undvika missförstånd som annars kan uppstå.
2025-01-09Viktig information till våra hyresgäster.
2025-01-03Dörrposten är Glada Hudikhems egna tidning som kommer två gånger per år. Den går ut till 4500 hushåll i och runt Hudiksvall.
2024-12-20Från och med 1 januari 2025 tar vi ett stort steg för att förbättra servicen till er hyresgäster. All service på ett och samma ställe!
2024-12-19Under dessa veckor har vi lägre bemanning av personal och längre väntetider kan därför förekomma. Vi ber om överseende med detta och tackar för din förståelse.
2024-12-18Den 1 februari öppnar vi en digital bobutik för beställning av underhåll och tilläggsarbeten. Butiken blir tillgänglig via Mina sidor och blir ett komplement till våra fysiska kontor.
2024-12-17Från den 1 december är det Drakstadens Parkering AB som sköter parkeringsbevakningen i våra bostadsområden
2024-12-10Vid akuta fel när vi har stängt, ring jouren på telefon 0650-139 50.
2024-12-09